Σάββατο, 15 Μαρτίου, 2025

Top 5 άρθρα

Σχετικά άρθρα

ΟΣΕ-Hellenic Train: Αμετανόητοι! Αδιαφορούν στις νέες προειδοποιήσεις των μηχανοδηγών

Τελικά η τραγωδία στα Τέμπη δεν έγινε μάθημα για τους υπευθύνους του ΟΣΕ και της Hellenic Train… Στις νέες προειδοποιήσεις μέσω εξωδίκων των μηχανοδηγών για ζητήματα ασφαλείας σε συγκεκριμένα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου, οι διοικήσεις των δυο οργανισμών απαντούν αόριστα και “κουνάνε το δάχτυλο” στους εργαζόμενους επειδή συκοφαντούν το έργο των εταιρειών τους… Στη γραμμή Κ. Αχ. Καραμανλή, δηλαδή, που από το βήμα της Βουλής έλεγε πως τα τρένα είναι ασφαλή και δεν πρέπει να τρομάζουμε τον κόσμο…

Hellenic Train και ΟΣΕ με κοινή ανακοίνωσή τους απάντησαν στο εξώδικο που απέστειλε προ ημερών η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης για σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της τηλεδιοίκησης στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και της φωτοσήμανσης στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), καθώς και στην εξώδικη δήλωση που έστειλε παράλληλα προς την εισαγγελία Λάρισας προκειμένου να κατάσχει βίντεο που έχει στη διάθεσή της η Hellenic Train και απεικονίζει την τραγική κατάσταση του δικτύου λίγο πριν το δυστύχημα. Αντί απάντησης στα σοβαρά κενά ασφαλείας που καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί, οι δυο εταιρείες καταφεύγουν σε αοριστίες όπως “η από κοινού αντιμετώπιση τόσο των λειτουργικών θεμάτων της υποδομής και του τροχαίου υλικού, όσο και των χρόνιων οικονομικών θεμάτων που απασχολούν τους δυο Οργανισμούς”, αλλά και ότι “οι δυσλειτουργίες του παρελθόντος έχουν εντοπιστεί από τις Διοικήσεις και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους με γνώμονα την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου” και ότι “οι δυσλειτουργίες του παρελθόντος έχουν εντοπιστεί από τις Διοικήσεις και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες επίλυσής τους με γνώμονα την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου”

Την ίδια στιγμή εξαπολύουν επίθεση στους εργαζόμενους κατηγορώντας τους ότι συκοφαντούν το σιδηροδρομικό δίκτυο (sic). Όπως σημειώνουν αναφερόμενες εμμέσως στα εξώδικα, “οποιαδήποτε πρωτοβουλία, που επιδιώκει να πλήξει τη φήμη του σιδηροδρομικού τομέα, δεν θα αποτελέσει κατ’ ουδένα τρόπο εμπόδιο στην συνεργασία των δυο διοικήσεων που είναι αποφασισμένες μέσω ουσιαστικού διαλόγου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες του ελληνικού σιδηροδρόμου προς το επιβατικό κοινό, αλλά και προς το εμπορευματικό έργο”. Να θυμίσουμε πως οι εργαζόμενοι με την “πρωτοβουλία” τους προειδοποιούσαν πως υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με τα φωτοσήματα στην περιοχή του ΣΚΑ με διαρκείς ξαφνικές εναλλαγές που αναγκάζουν τους μηχανοδηγούς να ενεργοποιούν την άμεση πέδη προκαλώντας ανησυχία στο επιβατικό κοινό. Ταυτόχρονα, προβλήματα υπάρχουν και με την τηλεδιοίκηση μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης , που βρισκόταν εκτός λειτουργίας μεταξύ του τμήματος Αγ. Στέφανος – Λάρισα- Ευαγγελισμός, και πλέον δεν λειτουργεί και στο τμήμα μεταξύ Λεπτοκαρυάς – Λιτοχώρου, ενώ σε πλείστες περιπτώσεις μηχανοδηγοί καλούνται να υπερβούν ερυθρά φωτοσήματα με τηλεγραφήματα.