Σπίρτζης: Σε δύο χρόνια ολοκληρώθηκαν έργα που ήταν βαλτωμένα πάνω
από δεκαετία
  Σάββατο, 18 Μάρ 2017      16:51      0

Σπίρτζης: Σε δύο χρόνια ολοκληρώθηκαν έργα που ήταν βαλτωμένα πάνω από δεκαετία

Συνέντευξη του υπουργού υποδομών και μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη στην Εφημερίδα των Συντακτών...

"Δίνουμε μια μεγάλη διαπραγματευτική μάχη. Το ζητούμενο δεν είναι το κλείσιμο της αξιολόγησης με όποιους όρους, όπως μας παρότρυνε η ΝΔ και όπως έπραττε όταν ήταν στην κυβέρνηση. Το ζητούμενο είναι οι τελικές αποφάσεις να φέρουν τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα για τον ελληνικό λαό. Να προβλέπουν ευνοϊκά μέτρα για τους αδύνατους και κοινωνική δικαιοσύνη στην κατανομή των υποχρεώσεων" τονίζει μεταξύ άλλων ο υπουργός υποδομών και μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών και προσθέτει: "Σκεφτείτε να δεχόμασταν κάθε παράλογη απαίτηση των δανειστών όπως έκανε η ΝΔ και οι συνεργάτες της... Θα έκλεινε γρήγορα η αξιολόγηση και μαζί αρκετές χιλιάδες ζωές".

Απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης για το κόστος της καθυστέρησης στο κλείσιμο της αξιολόγησης υπογραμμίζει ότι "υπάρχουν απαιτήσεις των δανειστών που, αν γίνονταν από εμάς αποδεκτές, θα κόστιζαν στην ελληνική κοινωνία πολύ περισσότερο απ' όσο κοστίζει η καθυστέρηση".

Ο κ. Σπίρτζης αμφισβητεί τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων και σημειώνει ότι "οι πολίτες εμπιστεύονται τον Αλέξη Τσίπρα γιατί απλά είναι κομμάτι τους. Ακριβώς το αντίθετο από την ηγετική ομάδα της ΝΔ".

Επισημαίνει ότι ολοκληρώθηκαν σε δύο χρόνια έργα που ήταν βαλτωμένα για 11 χρόνια, δηλώνει ότι μέχρι τον Ιούνιο το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι σε εφαρμογή και προσθέτει: "Οι γραμμές των λεωφορείων αλλάζουν, όπως και η φιλοσοφία του σχεδιασμού των γραμμών. Στόχος μας είναι η ύπαρξη γραμμών από τις γειτονιές της Αθήνας στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, η ένταξη των αστικών ΚΤΕΛ στον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης του πολίτη προς τα μέσα αστικών συγκοινωνιών".

Τέλος ο υπουργός υποδομών και μεταφορών τονίζει ότι "όσο κι αν μας κατηγορεί η ΝΔ για σπατάλες, οι άνεργοι και οι κοινωνικά αδύνατοι θα συνεχίσουν να μετακινούνται δωρεάν. Θα κοπούν τα κυκλώματα που ανέχονταν όλα αυτά τα χρόνια, ληστεύοντας τις αστικές μεταφορές και τον ελληνικό λαό".




ΣΧΟΛΙΑ